Создан заказ №10268341
12 ноября 2023
Vampire Energy – unplugging electrical devices when they are not in use.
Как заказчик описал требования к работе:
How to convince population that such a step as unplugging devices that are not in use can save energy, monthly bills and which creative solution we can propose. Environmental branding. Creative pictures that can transmit the message to the audiences is very welcomed.
Target audience is - Israel's
youth. Needed to be taken into consideration while building a creative solution, facts, comparisons, stats also should interpreted as for Israeli youth.The target audience for this environmental campaign encompasses a diverse range of individuals, households, and businesses who have the potential to make a significant impact on energy conservation through the simple act of unplugging their electrical devices. The campaign aims to reach both residential consumers and commercial entities, recognizing that collective efforts from all sectors are crucial in achieving meaningful energy savings and sustainability goals.One key target audience is residential consumers, including homeowners, renter
подробнее
Заказчик
заплатил
заплатил
3000 ₽
Заказчик оплатил в рассрочку
Гарантия сервиса
Автор24
Автор24
20 дней
Заказчик воспользовался гарантией, чтобы исполнитель повысил уникальность работы
19 ноября 2023
Заказ завершен, заказчик получил финальный файл с работой
5
Vampire Energy – unplugging electrical devices when they are not in use..docx
2023-11-22 16:59
Последний отзыв студента о бирже Автор24
Общая оценка
5
Положительно
Единственный автор который не подвел меня, который помогал! Я очень ей благодарна! Спасибо, что есть такие люди как вы ! Честные и добросовестные! Работа сделана очень хорошо! СПАСИБО!!!!