Создан заказ №1184506
10 мая 2016
Market-oriented Management and Brand Psychology
Как заказчик описал требования к работе:
Написать надо обязательно две данные работы на английском языке:
1. Работа по предмету Market-oriented brand management. Большое значение в написании имеет определенный учебник на английском языке, ссылка на этот учебник: https://uolbscs.files.wordpress.com/2014/04/management-11th-edn-by-stephen-p-r
obbins-mary-coulter-pdf-qwerty80.pdf
Должно быть много ссылок именно на этот учебник. Бренд на усмотрение автора, но предварительно лучше согласовать со мной. В интернете много ресурсов про Nike и у них strong corporate culture, про которую можно написать. Ресурсы должны быть оформлены по APA стандартам. Работа на 4000-4200 слов. Задание следующее:
To research one or several topics for a chosen brand. The topics are the following.
- Market-oriented corporate culture
- Market-oriented corporate strategy
- Market-oriented organization structure (structure and process organization)
- Market-oriented human resource management systems (human resource selection,
development, management, employee behavior)
2. Работа на английском языке по предмету Brand Psychology. Ресурсы оформить в формате APA. Предстоит серьезная проверка на антиплагиат. Сама работа должна быть в районе 2000-2200 слов. Надо выбрать бренд (иностранный, какой легче всего будет описывать автору) и подогнать под следующую структуру:
1. Introduction (Meaning of brands for consumers, which brand is being assessed etc....)
2. Brand Position
2.1 Brand Profile (How does the brand position itself, what is the brand communication? Integration of the golden circle? What is their vision? Lots of information can be found on the internet and also on the carreer pages of the company's sites)
2.2. Analysis of the Brand Position
2.2.1 Points of contact (which points of contact are met on the Consumer Decision Journey, what is most relevant to the consumer (product advertising, banner advertising, TV advertising, Point of Sale display etc.) - which points of contact would you examine for your work and their relevance)
2.2.2 Customer experience branding and customer relationship management
2.2.2.1 Analysis of the brand signals (Write about the customer experience at point of contact. Analyze the signals given at point of contact. Conduct research for instance on Google scholar: colours ; the effect of product design and packaging (.. how trendy and contemporary does the brand appear (Stereotype Content-Model)
2.2.2.2 Customer-Brand relationship (What sort of relationship is the branding trying to build with their customers? Does the brand engage in social interaction such as Facebook, Twitter, Newsletters etc. - for orientation you can use modells)
2.2.2.3 Meaning and brand reward (for instance according to Archetypes...which brand meaning do you see from the sum of signals and relationships towards the consumer? Which feeling of reward is released in the consumer when buying the brand?
3. Conclusio
подробнее
Заказчик
заплатил
заплатил
200 ₽
Заказчик не использовал рассрочку
Гарантия сервиса
Автор24
Автор24
20 дней
Заказчик принял работу без использования гарантии
11 мая 2016
Заказ завершен, заказчик получил финальный файл с работой
5
Market-oriented Management and Brand Psychology.docx
2020-07-12 12:05
Последний отзыв студента о бирже Автор24
Общая оценка
4.1
Положительно
Спасибо больше Андрею за оперативную и качественную работу. Все написал в срок. Исправил то, что мне не "понравилось". Я осталась довольна!)