Создан заказ №5573831
22 октября 2020
Размещение в гостиницах во время пандемии: потребительские ожидания в связи с их отношением к риску
Как заказчик описал требования к работе:
робота должна содержать эти ресурсы:
ALONSO, Abel Duarte, et al. COVID-19, aftermath, impacts, and hospitality firms: An international perspective. International journal of hospitality management, 2020, 91: 102654.
BAUM, Tom; HAI, Nguyen Thi Thanh. Hospitality, tourism, human rights and the impact o
f COVID-19. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2020.
COIBION, Olivier; GORODNICHENKO, Yuriy; WEBER, Michael. The cost of the covid-19 crisis: Lockdowns, macroeconomic expectations, and consumer spending. National Bureau of Economic Research, 2020.
DRYHURST, Sarah, et al. Risk perceptions of COVID-19 around the world. Journal of Risk Research, 2020, 1-13.
GÖSSLING, Stefan; SCOTT, Daniel; HALL, C. Michael. Pandemics, tourism and global change: a rapid assessment of COVID-19. Journal of Sustainable Tourism, 2020, 1-20.
HAO, Fei; XIAO, Qu; CHON, Kaye. COVID-19 and China’s Hotel Industry: Impacts, a Disaster Management Framework, and Post-Pandemic Agenda. International Journal of Hospitality Management, 2020, 90: 102636.
JONES, Peter; COMFORT, Daphne. The COVID-19 crisis and sustainability in the hospitality industry. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2020.
NEUBURGER, Larissa; EGGER, Roman. Travel risk perception and travel behaviour during the COVID-19 pandemic 2020: a case study of the DACH region. Current Issues in Tourism, 2020, 1-14.
SHIN, Hakseung; KANG, Juhyun. Reducing perceived health risk to attract hotel customers in the COVID-19 pandemic era: Focused on technology innovation for social distancing and cleanliness. International Journal of Hospitality Management, 2020, 91: 102664.
WEBER, Elke U.; BLAIS, Ann‐Renee; BETZ, Nancy E. A domain‐specific risk‐attitude scale: Measuring risk perceptions and risk behaviors. Journal of behavioral decision making, 2002, 15.4: 263-290
подробнее
Заказчик
заплатил
заплатил
3000 ₽
Заказчик оплатил в рассрочку
Гарантия сервиса
Автор24
Автор24
20 дней
Заказчик воспользовался гарантией для внесения правок на основе комментариев преподавателя
29 октября 2020
Заказ завершен, заказчик получил финальный файл с работой
5
Размещение в гостиницах во время пандемии: потребительские ожидания в связи с их отношением к риску.docx
2020-11-01 01:07
Последний отзыв студента о бирже Автор24
Общая оценка
5
Положительно
Автора рекомендую, работа сделана в срок, автор всегда на связи, все имеющиеся рекомендации учтены при подготовке работы, спасибо