Создан заказ №8225532
18 марта 2022
Предмет: Ценовые стратегии. ЭССЭ НА АНГЛИЙСКОМ ЯЗЫКЕ. Тема: Comparison of three pricing approaches (Cost based
Как заказчик описал требования к работе:
Предмет: Ценовые стратегии. ЭССЭ НА АНГЛИЙСКОМ ЯЗЫКЕ. Тема: Comparison of three pricing approaches (Cost based, competition-based, Customer Value-Based Strategy). Study the case: Andreas Hinterhuber., “Customer value-based pricing strategies: why companies resist”, 2008, JOURNAL OF BUSINESS STRATEG
Y, VOL. 29 NO. 4 2008, pp. 41-50.
Questions to answer:
1. Choose three companies which implement different approaches to setting their prices: Cost –based pricing, Customer value-based pricing, and Competition-based Pricing.
2. Explain why the companies prefer this very strategy. How it helps the company to compete on the market.
3. Do the analysis: explain why the other two strategies are not a good choice for the company.
4. Customer value- based strategy: make a suggestion on what else the company can do to increase the perceived value for the customers to charge the higher price.
ВУЗ 60
подробнее
Заказчик
заплатил
заплатил
200 ₽
Заказчик не использовал рассрочку
Гарантия сервиса
Автор24
Автор24
20 дней
Заказчик принял работу без использования гарантии
19 марта 2022
Заказ завершен, заказчик получил финальный файл с работой
5
Предмет: Ценовые стратегии. ЭССЭ НА АНГЛИЙСКОМ ЯЗЫКЕ. Тема: Comparison of three pricing approaches (Cost based.docx
2022-03-22 16:27
Последний отзыв студента о бирже Автор24
Общая оценка
5
Положительно
Большое спасибо Автору!
Обратилась к ней по рекомендации и не прогадала.
Очень приятно с Вами работать. На все вопросы отвечает быстро, работа гораздо раньше срока была выполнена!
Это лучший Автор на этом сайте!