Создан заказ №8817734
8 октября 2022
Pine and Gilmore (1998) identified 5 key principles of experience design, the fifth being
Как заказчик описал требования к работе:
You are required to submit an 1800-word essay answering a question below. You are expected to use appropriate literature (e.g., academic journals, textbooks), secondary data and business intelligence to support your arguments. You should include at least 10 references in the essay; these should cons
ist of academic journal articles and other sources. All tables, figures and images should be directly relevant to your text. References and appendices (if applicable) do not contribute to the final word count. +/-10% of the word count is allowed. Grades will be deducted for exceeding the word count. Harvard Style Referencing should be used.
Question: Pine and Gilmore (1998) identified 5 key principles of experience design, the fifth being to engage all five senses. Explain this principle and use an example to critically discuss how an experience-based business you are familiar with has sought to create ‘retail theatre’
подробнее
Заказчик
заплатил
заплатил
200 ₽
Заказчик не использовал рассрочку
Гарантия сервиса
Автор24
Автор24
20 дней
Заказчик воспользовался гарантией для внесения правок на основе комментариев преподавателя
9 октября 2022
Заказ завершен, заказчик получил финальный файл с работой
5
Pine and Gilmore (1998) identified 5 key principles of experience design, the fifth being.docx
2022-10-12 18:51
Последний отзыв студента о бирже Автор24
Общая оценка
5
Положительно
Спасибо огромное!!!!!! от работы все в восторге, особенно дочь! автор очень замечательный и отзывчивый человек! а как автор-просто гений! Еще раз огромное человеческое Вам СПАСИБО!!!