все хорошо!
Подробнее о работе
Гарантия сервиса Автор24
Уникальность не ниже 50%
PRICING
Text
All products and all services have prices. The price depends on different thing such as credit terms delivery, trade- in allowance, guarantees, quality and other forms of service, which price can produce the biggest profit during a long period of time. It's hardly possible to determine such a price. The price may be too high to produce a large volume or too low to cover costs. No other area of marketing operations has been a subject to bad practice. Many businesses peruse unsound price policies for long periods of time and are not aware about it. Prices can be determined in different ways.
For example, the prices of meat, cotton and other agricultural prices can be decided in large central market where forces of supply and demand exist. This is pure price competition. The prices on industrial products (iron, steel, etc.) are usually decided by large companies. As a rule the amount and price of goods sold to large number of buyers is controlled by a few sellers. Prices also can be set by the government, usually for different public services – railroads, electricity, manufactured gas, bus services, etc. If demand increases, prices rise, profits expand and new investment is attracted. But other factors may be involved as well. Prices are related to each other in different ways. Ultimately, everything is related in price, since the consumer can buy and must pay for everything out of a particular, limited amount of money.
Ценообразование
Текст
Все продукты и все услуги имеют цены. Цена зависит от разных факторов, таких как предоставление кредитных условий, коммерческое пособие, гарантии, качество и другие виды услуг, чьи цены могут принести наибольшую прибыль в течение длительного периода времени. Сложно определить такую цену. Цена может быть слишком высокой, чтобы обеспечить большой объем или слишком низкой, чтобы покрыть издержки. Никакая другая область маркетинговых операций не была предметом плохой практики. Многие компании тщательно изучают необоснованные ценовые политики в течение длительных периодов времени и не знают об этом. Цены могут определяться по-разному.
Не подошла эта работа?
Закажи новую работу, сделанную по твоим требованиям
PRICING
Text
All products and all services have prices. The price depends on different thing such as credit terms delivery, trade- in allowance, guarantees, quality and other forms of service, which price can produce the biggest profit during a long period of time. It's hardly possible to determine such a price. The price may be too high to produce a large volume or too low to cover costs. No other area of marketing operations has been a subject to bad practice. Many businesses peruse unsound price policies for long periods of time and are not aware about it. Prices can be determined in different ways.
For example, the prices of meat, cotton and other agricultural prices can be decided in large central market where forces of supply and demand exist. This is pure price competition. The prices on industrial products (iron, steel, etc.) are usually decided by large companies. As a rule the amount and price of goods sold to large number of buyers is controlled by a few sellers. Prices also can be set by the government, usually for different public services – railroads, electricity, manufactured gas, bus services, etc. If demand increases, prices rise, profits expand and new investment is attracted. But other factors may be involved as well. Prices are related to each other in different ways. Ultimately, everything is related in price, since the consumer can buy and must pay for everything out of a particular, limited amount of money.
Ценообразование
Текст
Все продукты и все услуги имеют цены. Цена зависит от разных факторов, таких как предоставление кредитных условий, коммерческое пособие, гарантии, качество и другие виды услуг, чьи цены могут принести наибольшую прибыль в течение длительного периода времени. Сложно определить такую цену. Цена может быть слишком высокой, чтобы обеспечить большой объем или слишком низкой, чтобы покрыть издержки. Никакая другая область маркетинговых операций не была предметом плохой практики. Многие компании тщательно изучают необоснованные ценовые политики в течение длительных периодов времени и не знают об этом. Цены могут определяться по-разному.
Купить эту работу vs Заказать новую | ||
---|---|---|
0 раз | Куплено | Выполняется индивидуально |
Не менее 40%
Исполнитель, загружая работу в «Банк готовых работ» подтверждает, что
уровень оригинальности
работы составляет не менее 40%
|
Уникальность | Выполняется индивидуально |
Сразу в личном кабинете | Доступность | Срок 1—5 дней |
400 ₽ | Цена | от 200 ₽ |
Не подошла эта работа?
В нашей базе 51753 Контрольной работы — поможем найти подходящую