Автор24

Информация о работе

Подробнее о работе

Страница работы

Контрольная работа по английскому языку. Новосибирский государственный университет экономики и управления «НИНХ» Бизнес-колледж

  • 4 страниц
  • 2016 год
  • 768 просмотров
  • 0 покупок
Автор работы

KsenijaM

На данный момент не беру заказы в работу

150 ₽

Работа будет доступна в твоём личном кабинете после покупки

Гарантия сервиса Автор24

Уникальность не ниже 50%

Фрагменты работ

Вариант 6
I. Работа с текстом
1. Сопоставьте русские слова и словосочетания с их английскими эквивалентами (в английском варианте одно слово (словосочетание) лишнее):

to have the right принимать решения
management skills руководитель
key to success дела компании
favourable solution управление высшего звена
to make decisions навыки управления
top management исполнительная администрация
supervisor благоприятное решение
company's affairs нововведение
middle management внедрить метод (подход)
to implement the approach иметь право
innovation управление среднего звена
operating management ключ к успеху

2. Переведите на русский язык следующие интерна¬циональные слова:
personnel, company, president, vice president, alternative, analyze, problem, function, plan, organize, control, element, business, effective, motivation, staff, leader, communication.

3. Прочтите текст и выполните следующие за ним упражнения:
MANAGEMENT
1. Management is the art of getting things done through other people. It includes the personnel who have the right to make decisions that influence company's affairs.
2. There are three management levels: top management, middle management and operating management. Top management includes the president, vice presidents, and the general manager. Middle management includes department managers and plant managers. Operating management includes supervisors, foremen, etc.
3. The most important responsibility of any manager is decision making. Successful management is a skill of choosing from alternatives.
4. Decision makings are divided into: recognizing the problem, defining and analyzing the problem, evaluating alternative solutions, choosing the most favourable solution and implementing the approach chosen.
5. Management functions are planning, organizing, directing, controlling, staffing and innovating. It should be noted that successful management is based on three basic elements: leadership, motivation and communication.
6. To operate a successful business one should have management skills because effective management is the key to business success.

4. Переведите на русский язык в письменной форме абзацы 2,4 и 5.

5. Найдите соответствующие ответы на вопросы и напишите их в той последовательности, в которой заданы вопросы:
Вопросы
1. Whom does top management include?
2. What managers does middle management include?
3. What specialists does operating management include?
4. What steps is decision making divided into?
5. What are the management functions?
a. Planning, organizing, directing, controlling, staffing and innovating.
b. Department managers and plant managers.
c. Supervisors, foremen, etc.
d. Recognizing the problem, defining the problem and choosing the most favourable solution.
e. The president, vice presidents and the general manager.

6. Закончите предложения, выбрав соответствующий вариант окончания:

1. Top management in¬cludes .... a) department managers
2. Middle management in-cludes .... b) general managers
3. Decision making is di¬vided into.... c) supervisors
4. Management functions are.... d)planning and controlling
5.To operate a successful business e)recognizing the problem and choosing the right solution.
f) you should have management skills


II. Грамматика

1. Раскройте скобки , употребив глагол в нужном времени (Indefinite, Continuous, Active, Passive)
1. Where are you going this Sunday? – This Sunday I ( to go ) to the country, but usually on
Sunday I ( to stay ) at home.
2. My friend ( to talk )to the teacher, when I ( to see ) him.
3. He ( not to wait ) for us at 6 o’clock tomorrow.
4. The gates ( to paint ) now.

2. Составьте предложение из данных слов, обращая внимание на порядок слов в предложении
1.He, when, horse, was, his, laughing, off, he, fell.
2. Money, yesterday, the, far, is, the, looking, stolen, police.
3. For, you, looking, are, what.
4. She, speak, can, any, fluently, language, foreign?3
3. Переведите предложения, обращая внимание на модальные глаголы
1. May I try on your hat?
2. furniture is really beautiful, but it must be very expensive.
3. Need you be in a hurry?
4. Why should I suffer from his mistakes?

4. Заполните пропуски предлогами, где это необходимо
1. Where is Tom? - ……his friends.
2. Are you doing anything…….Friday morning?
3. A lot of people are afraid……spiders.
4. He is very good……languages. He speaks English, French, Italian and Arabic.

5. Переведите предложения на английский язык
1. Я могу заставить Анну работать, и я намерена это сделать.
2. Эта работа не может быть сделана в такой короткий период времени.
3. Сейчас музей ремонтируют.
4. Почему вы стоите в коридоре? Звонит звонок и пора идти в класс.

Вариант 6
I. Работа с текстом
1. Сопоставьте русские слова и словосочетания с их английскими эквивалентами (в английском варианте одно слово (словосочетание) лишнее):

to have the right принимать решения
management skills руководитель
key to success дела компании
favourable solution управление высшего звена
to make decisions навыки управления
top management исполнительная администрация
supervisor благоприятное решение
company's affairs нововведение
middle management внедрить метод (подход)
to implement the approach иметь право
innovation управление среднего звена
operating management ключ к успеху

2. Переведите на русский язык следующие интерна¬циональные слова:
personnel, company, president, vice president, alternative, analyze, problem, function, plan, organize, control, element, business, effective, motivation, staff, leader, communication.

3. Прочтите текст и выполните следующие за ним упражнения:
MANAGEMENT
1. Management is the art of getting things done through other people. It includes the personnel who have the right to make decisions that influence company's affairs.
2. There are three management levels: top management, middle management and operating management. Top management includes the president, vice presidents, and the general manager. Middle management includes department managers and plant managers. Operating management includes supervisors, foremen, etc.
3. The most important responsibility of any manager is decision making. Successful management is a skill of choosing from alternatives.
4. Decision makings are divided into: recognizing the problem, defining and analyzing the problem, evaluating alternative solutions, choosing the most favourable solution and implementing the approach chosen.
5. Management functions are planning, organizing, directing, controlling, staffing and innovating. It should be noted that successful management is based on three basic elements: leadership, motivation and communication.
6. To operate a successful business one should have management skills because effective management is the key to business success.

4. Переведите на русский язык в письменной форме абзацы 2,4 и 5.

5. Найдите соответствующие ответы на вопросы и напишите их в той последовательности, в которой заданы вопросы:
Вопросы
1. Whom does top management include?
2. What managers does middle management include?
3. What specialists does operating management include?
4. What steps is decision making divided into?
5. What are the management functions?
a. Planning, organizing, directing, controlling, staffing and innovating.
b. Department managers and plant managers.
c. Supervisors, foremen, etc.
d. Recognizing the problem, defining the problem and choosing the most favourable solution.
e. The president, vice presidents and the general manager.

6. Закончите предложения, выбрав соответствующий вариант окончания:

1. Top management in¬cludes .... a) department managers
2. Middle management in-cludes .... b) general managers
3. Decision making is di¬vided into.... c) supervisors
4. Management functions are.... d)planning and controlling
5.To operate a successful business e)recognizing the problem and choosing the right solution.
f) you should have management skills


II. Грамматика

1. Раскройте скобки , употребив глагол в нужном времени (Indefinite, Continuous, Active, Passive)
1. Where are you going this Sunday? – This Sunday I ( to go ) to the country, but usually on
Sunday I ( to stay ) at home.
2. My friend ( to talk )to the teacher, when I ( to see ) him.
3. He ( not to wait ) for us at 6 o’clock tomorrow.
4. The gates ( to paint ) now.

2. Составьте предложение из данных слов, обращая внимание на порядок слов в предложении
1.He, when, horse, was, his, laughing, off, he, fell.
2. Money, yesterday, the, far, is, the, looking, stolen, police.
3. For, you, looking, are, what.
4. She, speak, can, any, fluently, language, foreign?3
3. Переведите предложения, обращая внимание на модальные глаголы
1. May I try on your hat?
2. furniture is really beautiful, but it must be very expensive.
3. Need you be in a hurry?
4. Why should I suffer from his mistakes?

4. Заполните пропуски предлогами, где это необходимо
1. Where is Tom? - ……his friends.
2. Are you doing anything…….Friday morning?
3. A lot of people are afraid……spiders.
4. He is very good……languages. He speaks English, French, Italian and Arabic.

5. Переведите предложения на английский язык
1. Я могу заставить Анну работать, и я намерена это сделать.
2. Эта работа не может быть сделана в такой короткий период времени.
3. Сейчас музей ремонтируют.
4. Почему вы стоите в коридоре? Звонит звонок и пора идти в класс.

Федеральное государственное бюджетное образовательное учреждение
высшего профессионального образования
«Новосибирский государственный университет экономики и управления «НИНХ»
Бизнес-колледж
АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК

Методические указания и контрольные задания
для студентов-заочников 3 курса (на базе 9 кл.)

Вариант 6

Федеральное государственное бюджетное образовательное учреждение высшего профессионального образования «Новосибирский государственный университет экономики и управления «НИНХ» Бизнес-колледж АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК Методические указания и контрольные задания для студентов-заочников 3 курса (на базе 9 кл.)

Форма заказа новой работы

Не подошла эта работа?

Закажи новую работу, сделанную по твоим требованиям

Согласен с условиями политики конфиденциальности и  пользовательского соглашения

Фрагменты работ

Вариант 6
I. Работа с текстом
1. Сопоставьте русские слова и словосочетания с их английскими эквивалентами (в английском варианте одно слово (словосочетание) лишнее):

to have the right принимать решения
management skills руководитель
key to success дела компании
favourable solution управление высшего звена
to make decisions навыки управления
top management исполнительная администрация
supervisor благоприятное решение
company's affairs нововведение
middle management внедрить метод (подход)
to implement the approach иметь право
innovation управление среднего звена
operating management ключ к успеху

2. Переведите на русский язык следующие интерна¬циональные слова:
personnel, company, president, vice president, alternative, analyze, problem, function, plan, organize, control, element, business, effective, motivation, staff, leader, communication.

3. Прочтите текст и выполните следующие за ним упражнения:
MANAGEMENT
1. Management is the art of getting things done through other people. It includes the personnel who have the right to make decisions that influence company's affairs.
2. There are three management levels: top management, middle management and operating management. Top management includes the president, vice presidents, and the general manager. Middle management includes department managers and plant managers. Operating management includes supervisors, foremen, etc.
3. The most important responsibility of any manager is decision making. Successful management is a skill of choosing from alternatives.
4. Decision makings are divided into: recognizing the problem, defining and analyzing the problem, evaluating alternative solutions, choosing the most favourable solution and implementing the approach chosen.
5. Management functions are planning, organizing, directing, controlling, staffing and innovating. It should be noted that successful management is based on three basic elements: leadership, motivation and communication.
6. To operate a successful business one should have management skills because effective management is the key to business success.

4. Переведите на русский язык в письменной форме абзацы 2,4 и 5.

5. Найдите соответствующие ответы на вопросы и напишите их в той последовательности, в которой заданы вопросы:
Вопросы
1. Whom does top management include?
2. What managers does middle management include?
3. What specialists does operating management include?
4. What steps is decision making divided into?
5. What are the management functions?
a. Planning, organizing, directing, controlling, staffing and innovating.
b. Department managers and plant managers.
c. Supervisors, foremen, etc.
d. Recognizing the problem, defining the problem and choosing the most favourable solution.
e. The president, vice presidents and the general manager.

6. Закончите предложения, выбрав соответствующий вариант окончания:

1. Top management in¬cludes .... a) department managers
2. Middle management in-cludes .... b) general managers
3. Decision making is di¬vided into.... c) supervisors
4. Management functions are.... d)planning and controlling
5.To operate a successful business e)recognizing the problem and choosing the right solution.
f) you should have management skills


II. Грамматика

1. Раскройте скобки , употребив глагол в нужном времени (Indefinite, Continuous, Active, Passive)
1. Where are you going this Sunday? – This Sunday I ( to go ) to the country, but usually on
Sunday I ( to stay ) at home.
2. My friend ( to talk )to the teacher, when I ( to see ) him.
3. He ( not to wait ) for us at 6 o’clock tomorrow.
4. The gates ( to paint ) now.

2. Составьте предложение из данных слов, обращая внимание на порядок слов в предложении
1.He, when, horse, was, his, laughing, off, he, fell.
2. Money, yesterday, the, far, is, the, looking, stolen, police.
3. For, you, looking, are, what.
4. She, speak, can, any, fluently, language, foreign?3
3. Переведите предложения, обращая внимание на модальные глаголы
1. May I try on your hat?
2. furniture is really beautiful, but it must be very expensive.
3. Need you be in a hurry?
4. Why should I suffer from his mistakes?

4. Заполните пропуски предлогами, где это необходимо
1. Where is Tom? - ……his friends.
2. Are you doing anything…….Friday morning?
3. A lot of people are afraid……spiders.
4. He is very good……languages. He speaks English, French, Italian and Arabic.

5. Переведите предложения на английский язык
1. Я могу заставить Анну работать, и я намерена это сделать.
2. Эта работа не может быть сделана в такой короткий период времени.
3. Сейчас музей ремонтируют.
4. Почему вы стоите в коридоре? Звонит звонок и пора идти в класс.

Вариант 6
I. Работа с текстом
1. Сопоставьте русские слова и словосочетания с их английскими эквивалентами (в английском варианте одно слово (словосочетание) лишнее):

to have the right принимать решения
management skills руководитель
key to success дела компании
favourable solution управление высшего звена
to make decisions навыки управления
top management исполнительная администрация
supervisor благоприятное решение
company's affairs нововведение
middle management внедрить метод (подход)
to implement the approach иметь право
innovation управление среднего звена
operating management ключ к успеху

2. Переведите на русский язык следующие интерна¬циональные слова:
personnel, company, president, vice president, alternative, analyze, problem, function, plan, organize, control, element, business, effective, motivation, staff, leader, communication.

3. Прочтите текст и выполните следующие за ним упражнения:
MANAGEMENT
1. Management is the art of getting things done through other people. It includes the personnel who have the right to make decisions that influence company's affairs.
2. There are three management levels: top management, middle management and operating management. Top management includes the president, vice presidents, and the general manager. Middle management includes department managers and plant managers. Operating management includes supervisors, foremen, etc.
3. The most important responsibility of any manager is decision making. Successful management is a skill of choosing from alternatives.
4. Decision makings are divided into: recognizing the problem, defining and analyzing the problem, evaluating alternative solutions, choosing the most favourable solution and implementing the approach chosen.
5. Management functions are planning, organizing, directing, controlling, staffing and innovating. It should be noted that successful management is based on three basic elements: leadership, motivation and communication.
6. To operate a successful business one should have management skills because effective management is the key to business success.

4. Переведите на русский язык в письменной форме абзацы 2,4 и 5.

5. Найдите соответствующие ответы на вопросы и напишите их в той последовательности, в которой заданы вопросы:
Вопросы
1. Whom does top management include?
2. What managers does middle management include?
3. What specialists does operating management include?
4. What steps is decision making divided into?
5. What are the management functions?
a. Planning, organizing, directing, controlling, staffing and innovating.
b. Department managers and plant managers.
c. Supervisors, foremen, etc.
d. Recognizing the problem, defining the problem and choosing the most favourable solution.
e. The president, vice presidents and the general manager.

6. Закончите предложения, выбрав соответствующий вариант окончания:

1. Top management in¬cludes .... a) department managers
2. Middle management in-cludes .... b) general managers
3. Decision making is di¬vided into.... c) supervisors
4. Management functions are.... d)planning and controlling
5.To operate a successful business e)recognizing the problem and choosing the right solution.
f) you should have management skills


II. Грамматика

1. Раскройте скобки , употребив глагол в нужном времени (Indefinite, Continuous, Active, Passive)
1. Where are you going this Sunday? – This Sunday I ( to go ) to the country, but usually on
Sunday I ( to stay ) at home.
2. My friend ( to talk )to the teacher, when I ( to see ) him.
3. He ( not to wait ) for us at 6 o’clock tomorrow.
4. The gates ( to paint ) now.

2. Составьте предложение из данных слов, обращая внимание на порядок слов в предложении
1.He, when, horse, was, his, laughing, off, he, fell.
2. Money, yesterday, the, far, is, the, looking, stolen, police.
3. For, you, looking, are, what.
4. She, speak, can, any, fluently, language, foreign?3
3. Переведите предложения, обращая внимание на модальные глаголы
1. May I try on your hat?
2. furniture is really beautiful, but it must be very expensive.
3. Need you be in a hurry?
4. Why should I suffer from his mistakes?

4. Заполните пропуски предлогами, где это необходимо
1. Where is Tom? - ……his friends.
2. Are you doing anything…….Friday morning?
3. A lot of people are afraid……spiders.
4. He is very good……languages. He speaks English, French, Italian and Arabic.

5. Переведите предложения на английский язык
1. Я могу заставить Анну работать, и я намерена это сделать.
2. Эта работа не может быть сделана в такой короткий период времени.
3. Сейчас музей ремонтируют.
4. Почему вы стоите в коридоре? Звонит звонок и пора идти в класс.

Федеральное государственное бюджетное образовательное учреждение
высшего профессионального образования
«Новосибирский государственный университет экономики и управления «НИНХ»
Бизнес-колледж
АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК

Методические указания и контрольные задания
для студентов-заочников 3 курса (на базе 9 кл.)

Вариант 6

Федеральное государственное бюджетное образовательное учреждение высшего профессионального образования «Новосибирский государственный университет экономики и управления «НИНХ» Бизнес-колледж АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК Методические указания и контрольные задания для студентов-заочников 3 курса (на базе 9 кл.)

Купить эту работу

Контрольная работа по английскому языку. Новосибирский государственный университет экономики и управления «НИНХ» Бизнес-колледж

150 ₽

или заказать новую

Лучшие эксперты сервиса ждут твоего задания

от 200 ₽

Гарантии Автор24

Изображения работ

Страница работы
Страница работы
Страница работы

Понравилась эта работа?

или

24 июля 2016 заказчик разместил работу

Выбранный эксперт:

Автор работы
KsenijaM
4
На данный момент не беру заказы в работу
Купить эту работу vs Заказать новую
0 раз Куплено Выполняется индивидуально
Не менее 40%
Исполнитель, загружая работу в «Банк готовых работ» подтверждает, что уровень оригинальности работы составляет не менее 40%
Уникальность Выполняется индивидуально
Сразу в личном кабинете Доступность Срок 1—5 дней
150 ₽ Цена от 200 ₽

5 Похожих работ

Контрольная работа

Глаголы стоящие в скобках поставить в Condizionale и перевести предложения 1 Oggi io vorrei andare i

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
110 ₽
Контрольная работа

Перевести на итальянский язык Обратить внимание на употребление условного наклонения

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
140 ₽
Контрольная работа

Перевести на итальянский язык используя лексику из словарей урока и правильно употребляя формы повел

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
150 ₽
Контрольная работа

Изменить действительный залог сказуемого на страдательный сохранив время глагола

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
140 ₽
Контрольная работа

Перевести предложения на русский язык Затем поменять страдательный залог на действительный и перевес

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
180 ₽

Отзывы студентов

Отзыв Irina Andreeva об авторе KsenijaM 2016-04-08
Контрольная работа

Спасибо за работу. Ответственный автор, всем рекомендую)

Общая оценка 5
Отзыв Raze об авторе KsenijaM 2015-10-27
Контрольная работа

Благодарю за контрольную по немецкому, выполнена в срок)

Общая оценка 5
Отзыв Марина [email protected] об авторе KsenijaM 2016-02-05
Контрольная работа

все отлично, спасибо!

Общая оценка 5
Отзыв Татьяна_5085 об авторе KsenijaM 2017-09-20
Контрольная работа

работа выполнена молниеносно. Автора рекомендую.

Общая оценка 5

другие учебные работы по предмету

Готовая работа

Особенности перевода на русский язык оригинального английского текста

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
1890 ₽
Готовая работа

Прагматическая адаптация переводов в публицистических текстах

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
900 ₽
Готовая работа

Эмоциональный концепт

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
2240 ₽
Готовая работа

Словосложение в английском языке

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
2800 ₽
Готовая работа

диплом Концепт время

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
2000 ₽
Готовая работа

Средства выражение иронии в романе Der Campus Ditrich Schwaniz

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
3300 ₽
Готовая работа

ЛИНГВИСТИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ ТИПОВ ТЕКСТА «ИНТЕРВЬЮ» (НА МАТЕРИАЛЕ ИНТЕРВЬЮ СО ЗНАМЕНИТЫМИ ЛЮДЬМИ)

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
2500 ₽
Готовая работа

Компьютерные технологии как обязательный компонент современного обучения иностранному языку

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
2800 ₽
Готовая работа

Проблемы перевода юридических текстов

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
400 ₽
Готовая работа

Английская и русская вежливости в контексте культурных традиций

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
2800 ₽
Готовая работа

Орфоэпические особенности английского языка в Австралии

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
1000 ₽
Готовая работа

Тематические особенности произведения Джоанн Харрис

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
2500 ₽