Автор24

Информация о работе

Подробнее о работе

Страница работы

Формирование навыков письменной речи в английском языке

  • 79 страниц
  • 2013 год
  • 701 просмотр
  • 0 покупок
Автор работы

EkaterinaKonstantinovna

Большой опыт в написании работ, очень давно работаю на этом ресурсе, выполнила более 15000 заказов

2800 ₽

Работа будет доступна в твоём личном кабинете после покупки

Гарантия сервиса Автор24

Уникальность не ниже 50%

Фрагменты работ

Формирование навыков письменной речи в английском языке

CONTENT
INTRODUCTION
CHAPTER 1 THEORETICAL BASE OF THE PROBLEM
1.1 Teaching Techniques in Studying English Language
1.1.1. Communicative Approach
1.1.2. Blended Learning
1.1.3. Reading Approach
1.1.4 Other approaches to teaching writing
1.2. Difficulties of Studying English Language Associated with Writing Skills and the Ways to Overcome Them
1.2.1. Vocabulary
1.2.1.1. Phrasal Verbs
1.2.1.2. Word Derivation
1.2.2. Differences between Spoken and Written English: Spelling
1.2.3. Expressing Thoughts in a Foreign Language
1.3. Improvement of Writing Skills in Their Correlation with the Age and Language Level
1.3.1. Different Age Groups in Studying English
1.3.1.1. Teaching Children at the Early Age
1.3.1.2. Teaching Senior Students
1.3.1.3. Teaching Adults
1.3.2. Different Levels of English
1.3.2.1. Studying English with the Beginners
1.3.2.2. Intermediate Level
1.3.2.3. Upper-Intermediate and Advanced Levels
CHAPTER 2 PRACTICAL APPROACH IN WRITING ABILITY AND COMPOSING STRATEGIES
2.1 Stages and Levels of the Development of Writing Skills
2.1.1. Effective Ways and Tools of Improving Writing Skills with the Beginners
2.1.2. Effective Ways and Tools of Improving Writing Skills with Intermediate Students
2.1.3. Effective Ways and Tools of Improving Writing Skills with Upper-Intermediate and Advanced Students
2.2. System of Exercises Directed to the Formation of the Written Skills Competence
2.2.1. Exercises and Their Correlation with Age Group
2.2.1.1. System of Exercises Created for Younger Learners
2.2.1.2. System of Exercises Created for Adults
2.2.2. Exercises and Their Correlation with Level of English
2.2.2.1. System of Exercises Designed for Beginners
2.2.2.2. System of Exercises Designed for Intermediates
2.2.2.3. System of Exercises Designed for Upper-Intermediates and Advanced Learners
2.2.3. Special Types of Exercises
2.2.3.1. Creative Exercises
2.2.3.2. Individual and Group Exercises
CONCLUSION
BIBLIOGRAPHY

BIBLIOGRAPHY
1.Амирова Т. А. К истории и теории графемики. - М., 1977.
2.Баранова Л.Л. Онтология английской письменной речи. Москва. МГУ, 1998.
3.Бергельсон М.Б. Языковые аспекты виртуальной коммуникации // Вестник Московского университета. Серия 19. Лингвистика и межкультурная коммуникация, № 1. 2002, с.55–67.
4.Бодуэн де Куртенэ И.А. Избранные труды по общему языкознанию. т. 2, М, 1963, с. 209–234.
5.Елухина Н.В. Роль дискурса в межкультурной коммуникации и методика формирования дискурсивной компетенции // Иностранные языки в школе.- 2002.- №3.- С.9-12.
6.Зиндер Л.Р. Очерк общей теории письма. - Л.: Наука, 1987.
7.Каплич Лариса Викторовна. Начало обучения продуктивной письменной речи в лингвистическом вузе: Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 : Москва, 1996 232 c
8.Николаева Т.М. Письменная речь и специфика ее изучения Вопросы языкознания. 1963, № 3.
9.Шатилов С.Ф. Методика обучения немецкому языку в средней школе. Л., 1977. -295 с.
10.Anderson Richard and others. Developing writing skills: http://www.sil.org/lingualinks/Literacy/ImplementALiteracyProgram/DevelopingWritingSkills.htm
11.Ann Raimes Techniques in Teaching Writing New York, Oxford University Press, 1983.
12.Beverly Alsleben. Thirty Minutes with Mikal. http://www.nwp.org/cs/public/print/resource/1285
13.Bolinger, Dwight. The Phrasal Verb in English. Cambridge: Harvard University Press, 1971. – P. xii.
14.Crystal David. Cambridge Encyclopedia of the English Language. Cambridge/New York: Cambridge University Press, 1995. – P.118.
15.Crystal David. The Penguin Dictionary of Language. - Penguin Books - England – 1999.
16.Danesco B. How To Develop Your Writing Skills: http://www.howtodothings.com/hobbies/a2705-how-to-develop-your-writing-skills.html
17.Description of levels . British Council: http://www.britishcouncil.org/ru/colombia-english-learn-english-in-colombia-courses-for-adults-description-of-levels.htm
18.Dr. Wayne D. Lance. Teaching Writing: Preschool, Kindergarten, and First Grade: http://www.iched.org/cms/scripts/page.php?site_id=iched&item_id=teach_writing_prek-1
19.Eric S. Nelson. Suggestions for Helping Non-Native Writers: http://writing.umn.edu/tww/nonnative/nn_helping.html
20.Gail Tompkins. Teaching Writing: Balancing Process and Product. Person Education. 2003.
21.Gudschinsky Sarah C. A manual of literacy for preliterate peoples: http://www.pnglanguages.org/lingualinks/literacy/ReferenceMaterials/AMnlOfLtrcyFrPrltrtPpls/contents.htm
22.How to Improve Your Writing Skills: http://www.wikihow.com/Improve-Your-Writing-Skills
23.James D. Williams. Preparing To Teach Writing: Research, Theory, and Practice. Lawrence Erlbaum. 2003. – 403 p.
24.Kimberly L. Keith “Help Your Child Learn Writing Skills” http://childparenting.about.com/od/learningenrichment/a/writingskills.htm
25.Kimberly Steele. Teaching Writing: http://www.kimskorner4teachertalk.com/writing/menu.html
26.Kolln, Martha and Robert Funk. Understanding English Grammar. 5th ed. Boston: Allyn and Bacon, 1998. – P.35.
27.McArthur, Tom, ed. The Oxford Companion to the English Language. Oxford/New York: Oxford University Press, 1992. – P.772.
28.Rackham J., Bertagnalli O. From Sight to Insight.-The Dryden Press, 1988.
29.Sebranek P.,Meyer V., Kemper D. A Student Handbook for Writing and Learning.-D.C. Heath and Company, 1996.
30.Sellin R., Winters E. Cross-Cultural Communication. Internationalization of Documentation.Internet Communucation. http: //www.bena.com/ewinters/sect7. html, 1999.
31.Shawna Shapiro. Working with multilingual (esl) students tutor training workshop: http://staff.washington.edu/shapis/WCtutors_ESLWorkshop_Fall07.doc
32.Sheryl Holt. Responding to Non-Native Speakers of English: http://writing.umn.edu/tww/nonnative/nn_speakers.html
33.Susan B. Neuman PhD. Adventures in Writing: http://content.scholastic.com/browse/article.jsp?id=629
34.Susan Jindrich. Help your children learn to write: http://www.meddybemps.com/7.22.html
35.Teacher's corner: Writing. http://www.hio.ft.hanze.nl/thar/essay.htm. http://ivash.by.ru/writing.htm
36.Troyka L.Q., Nudelman J. Steps in Composition. - Prentice-Hall, 1989.

Форма заказа новой работы

Не подошла эта работа?

Закажи новую работу, сделанную по твоим требованиям

Оставляя свои контактные данные и нажимая «Заказать Дипломную работу», я соглашаюсь пройти процедуру регистрации на Платформе, принимаю условия Пользовательского соглашения и Политики конфиденциальности в целях заключения соглашения.

Фрагменты работ

Формирование навыков письменной речи в английском языке

CONTENT
INTRODUCTION
CHAPTER 1 THEORETICAL BASE OF THE PROBLEM
1.1 Teaching Techniques in Studying English Language
1.1.1. Communicative Approach
1.1.2. Blended Learning
1.1.3. Reading Approach
1.1.4 Other approaches to teaching writing
1.2. Difficulties of Studying English Language Associated with Writing Skills and the Ways to Overcome Them
1.2.1. Vocabulary
1.2.1.1. Phrasal Verbs
1.2.1.2. Word Derivation
1.2.2. Differences between Spoken and Written English: Spelling
1.2.3. Expressing Thoughts in a Foreign Language
1.3. Improvement of Writing Skills in Their Correlation with the Age and Language Level
1.3.1. Different Age Groups in Studying English
1.3.1.1. Teaching Children at the Early Age
1.3.1.2. Teaching Senior Students
1.3.1.3. Teaching Adults
1.3.2. Different Levels of English
1.3.2.1. Studying English with the Beginners
1.3.2.2. Intermediate Level
1.3.2.3. Upper-Intermediate and Advanced Levels
CHAPTER 2 PRACTICAL APPROACH IN WRITING ABILITY AND COMPOSING STRATEGIES
2.1 Stages and Levels of the Development of Writing Skills
2.1.1. Effective Ways and Tools of Improving Writing Skills with the Beginners
2.1.2. Effective Ways and Tools of Improving Writing Skills with Intermediate Students
2.1.3. Effective Ways and Tools of Improving Writing Skills with Upper-Intermediate and Advanced Students
2.2. System of Exercises Directed to the Formation of the Written Skills Competence
2.2.1. Exercises and Their Correlation with Age Group
2.2.1.1. System of Exercises Created for Younger Learners
2.2.1.2. System of Exercises Created for Adults
2.2.2. Exercises and Their Correlation with Level of English
2.2.2.1. System of Exercises Designed for Beginners
2.2.2.2. System of Exercises Designed for Intermediates
2.2.2.3. System of Exercises Designed for Upper-Intermediates and Advanced Learners
2.2.3. Special Types of Exercises
2.2.3.1. Creative Exercises
2.2.3.2. Individual and Group Exercises
CONCLUSION
BIBLIOGRAPHY

BIBLIOGRAPHY
1.Амирова Т. А. К истории и теории графемики. - М., 1977.
2.Баранова Л.Л. Онтология английской письменной речи. Москва. МГУ, 1998.
3.Бергельсон М.Б. Языковые аспекты виртуальной коммуникации // Вестник Московского университета. Серия 19. Лингвистика и межкультурная коммуникация, № 1. 2002, с.55–67.
4.Бодуэн де Куртенэ И.А. Избранные труды по общему языкознанию. т. 2, М, 1963, с. 209–234.
5.Елухина Н.В. Роль дискурса в межкультурной коммуникации и методика формирования дискурсивной компетенции // Иностранные языки в школе.- 2002.- №3.- С.9-12.
6.Зиндер Л.Р. Очерк общей теории письма. - Л.: Наука, 1987.
7.Каплич Лариса Викторовна. Начало обучения продуктивной письменной речи в лингвистическом вузе: Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 : Москва, 1996 232 c
8.Николаева Т.М. Письменная речь и специфика ее изучения Вопросы языкознания. 1963, № 3.
9.Шатилов С.Ф. Методика обучения немецкому языку в средней школе. Л., 1977. -295 с.
10.Anderson Richard and others. Developing writing skills: http://www.sil.org/lingualinks/Literacy/ImplementALiteracyProgram/DevelopingWritingSkills.htm
11.Ann Raimes Techniques in Teaching Writing New York, Oxford University Press, 1983.
12.Beverly Alsleben. Thirty Minutes with Mikal. http://www.nwp.org/cs/public/print/resource/1285
13.Bolinger, Dwight. The Phrasal Verb in English. Cambridge: Harvard University Press, 1971. – P. xii.
14.Crystal David. Cambridge Encyclopedia of the English Language. Cambridge/New York: Cambridge University Press, 1995. – P.118.
15.Crystal David. The Penguin Dictionary of Language. - Penguin Books - England – 1999.
16.Danesco B. How To Develop Your Writing Skills: http://www.howtodothings.com/hobbies/a2705-how-to-develop-your-writing-skills.html
17.Description of levels . British Council: http://www.britishcouncil.org/ru/colombia-english-learn-english-in-colombia-courses-for-adults-description-of-levels.htm
18.Dr. Wayne D. Lance. Teaching Writing: Preschool, Kindergarten, and First Grade: http://www.iched.org/cms/scripts/page.php?site_id=iched&item_id=teach_writing_prek-1
19.Eric S. Nelson. Suggestions for Helping Non-Native Writers: http://writing.umn.edu/tww/nonnative/nn_helping.html
20.Gail Tompkins. Teaching Writing: Balancing Process and Product. Person Education. 2003.
21.Gudschinsky Sarah C. A manual of literacy for preliterate peoples: http://www.pnglanguages.org/lingualinks/literacy/ReferenceMaterials/AMnlOfLtrcyFrPrltrtPpls/contents.htm
22.How to Improve Your Writing Skills: http://www.wikihow.com/Improve-Your-Writing-Skills
23.James D. Williams. Preparing To Teach Writing: Research, Theory, and Practice. Lawrence Erlbaum. 2003. – 403 p.
24.Kimberly L. Keith “Help Your Child Learn Writing Skills” http://childparenting.about.com/od/learningenrichment/a/writingskills.htm
25.Kimberly Steele. Teaching Writing: http://www.kimskorner4teachertalk.com/writing/menu.html
26.Kolln, Martha and Robert Funk. Understanding English Grammar. 5th ed. Boston: Allyn and Bacon, 1998. – P.35.
27.McArthur, Tom, ed. The Oxford Companion to the English Language. Oxford/New York: Oxford University Press, 1992. – P.772.
28.Rackham J., Bertagnalli O. From Sight to Insight.-The Dryden Press, 1988.
29.Sebranek P.,Meyer V., Kemper D. A Student Handbook for Writing and Learning.-D.C. Heath and Company, 1996.
30.Sellin R., Winters E. Cross-Cultural Communication. Internationalization of Documentation.Internet Communucation. http: //www.bena.com/ewinters/sect7. html, 1999.
31.Shawna Shapiro. Working with multilingual (esl) students tutor training workshop: http://staff.washington.edu/shapis/WCtutors_ESLWorkshop_Fall07.doc
32.Sheryl Holt. Responding to Non-Native Speakers of English: http://writing.umn.edu/tww/nonnative/nn_speakers.html
33.Susan B. Neuman PhD. Adventures in Writing: http://content.scholastic.com/browse/article.jsp?id=629
34.Susan Jindrich. Help your children learn to write: http://www.meddybemps.com/7.22.html
35.Teacher's corner: Writing. http://www.hio.ft.hanze.nl/thar/essay.htm. http://ivash.by.ru/writing.htm
36.Troyka L.Q., Nudelman J. Steps in Composition. - Prentice-Hall, 1989.

Купить эту работу

Формирование навыков письменной речи в английском языке

2800 ₽

или заказать новую

Лучшие эксперты сервиса ждут твоего задания

от 3000 ₽

Гарантии Автор24

Изображения работ

Страница работы
Страница работы
Страница работы

Понравилась эта работа?

или

19 июня 2013 заказчик разместил работу

Выбранный эксперт:

Автор работы
EkaterinaKonstantinovna
4.3
Большой опыт в написании работ, очень давно работаю на этом ресурсе, выполнила более 15000 заказов
Купить эту работу vs Заказать новую
0 раз Куплено Выполняется индивидуально
Не менее 40%
Исполнитель, загружая работу в «Банк готовых работ» подтверждает, что уровень оригинальности работы составляет не менее 40%
Уникальность Выполняется индивидуально
Сразу в личном кабинете Доступность Срок 1—6 дней
2800 ₽ Цена от 3000 ₽

5 Похожих работ

Отзывы студентов

Отзыв Mizhgan42 об авторе EkaterinaKonstantinovna 2014-07-11
Дипломная работа

Работа выполнена качественно и буквально за считанные дни. Анна - настоящий талант. Человек, целиком и полностью посвятивший себя науке. Регулярно появляется онлайн, производит все необходимые доработки вплоть до защиты. И самое главное - выполняет работу с неподдельным интересом. Мне крупно повезло работать с таким профессионалом. Огромное Вам спасибо!

Общая оценка 5
Отзыв Алексей Михайлов об авторе EkaterinaKonstantinovna 2018-07-30
Дипломная работа

Благодарю!

Общая оценка 5
Отзыв valkirya32 об авторе EkaterinaKonstantinovna 2017-01-22
Дипломная работа

Отлично выполнена работа, корректировки все вносились без задержек, всегда на связи. Рекомендую всем. Цена-качество-время написания - все на отлично!

Общая оценка 5
Отзыв Ирина15 об авторе EkaterinaKonstantinovna 2017-06-06
Дипломная работа

Елена написала хорошую первую главу, было много корректировок и все чётко выполнялось, работой довольна. Спасибо большое!)

Общая оценка 5

другие учебные работы по предмету

Готовая работа

Художественный перевод с иностранного языка

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
1500 ₽
Готовая работа

Особенности перевода на русский язык оригинального английского текста

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
1890 ₽
Готовая работа

Прагматическая адаптация переводов в публицистических текстах

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
900 ₽
Готовая работа

Эмоциональный концепт

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
2240 ₽
Готовая работа

Словосложение в английском языке

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
2800 ₽
Готовая работа

диплом Концепт время

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
2000 ₽
Готовая работа

Средства выражение иронии в романе Der Campus Ditrich Schwaniz

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
3300 ₽
Готовая работа

ЛИНГВИСТИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ ТИПОВ ТЕКСТА «ИНТЕРВЬЮ» (НА МАТЕРИАЛЕ ИНТЕРВЬЮ СО ЗНАМЕНИТЫМИ ЛЮДЬМИ)

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
2500 ₽
Готовая работа

Компьютерные технологии как обязательный компонент современного обучения иностранному языку

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
2800 ₽
Готовая работа

Проблемы перевода юридических текстов

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
400 ₽
Готовая работа

Английская и русская вежливости в контексте культурных традиций

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
2800 ₽
Готовая работа

Орфоэпические особенности английского языка в Австралии

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
1000 ₽