Благодарю
Подробнее о работе
Гарантия сервиса Автор24
Уникальность не ниже 50%
Вода "Шишкин Лес". Будущее развитие компании.
Content
Introduction
1. History Overview
2. Production Line
3. Distribution of the product
4. SWOT analysis
5. Customer Relationship Management in “Shishkin Les”
6. Corporate Social Responsibility
7. Value Chain Analysis in “Shishkin Les”
8. Sales in Russia
9. Segmentation
Conclusion
Sources
Sources
4.Carol Kerr, Kristin Anderson Customer relationship management, 2010, 362p.
5.Clara Shih, DestinationCRM.com (2009) Sales and Social Media: No One’s social (Yet), 425p.
6. David Mercer Marketing, 2001, 305p.
7.DestinationCRM.com (2009) Who Owns the Social Customer? 356p.
8. Gary Armstrong,Michael Harker,Philip Kotler,Ross Brennan Marketing: An Introduction, 2009, 389p.
9. Jon Groucutt,Peter Leadley,Patrick Forsyth Marketing: essential principles, new realities, 2009, 540p.
10.Karl Moore,Niketh Pareek Marketing: the basics, 2010, 425p.
11.Lior Arussy (2005). "Understanding the Fatal Mistakes". Passionate and Profitable. John Wiley & Sons, Inc, 258p.
12.MBA http://www.netmba.com/strategy/value-chain/ 28.12.2010.
13.MBA http://www.quickmba.com/strategy/swot/ , 28.12.2010.
14.TechTarget (2009) Strategy Checklist: Planning for CRM and Customer Service Success, 365p.
Не подошла эта работа?
Закажи новую работу, сделанную по твоим требованиям
Вода "Шишкин Лес". Будущее развитие компании.
Content
Introduction
1. History Overview
2. Production Line
3. Distribution of the product
4. SWOT analysis
5. Customer Relationship Management in “Shishkin Les”
6. Corporate Social Responsibility
7. Value Chain Analysis in “Shishkin Les”
8. Sales in Russia
9. Segmentation
Conclusion
Sources
Sources
4.Carol Kerr, Kristin Anderson Customer relationship management, 2010, 362p.
5.Clara Shih, DestinationCRM.com (2009) Sales and Social Media: No One’s social (Yet), 425p.
6. David Mercer Marketing, 2001, 305p.
7.DestinationCRM.com (2009) Who Owns the Social Customer? 356p.
8. Gary Armstrong,Michael Harker,Philip Kotler,Ross Brennan Marketing: An Introduction, 2009, 389p.
9. Jon Groucutt,Peter Leadley,Patrick Forsyth Marketing: essential principles, new realities, 2009, 540p.
10.Karl Moore,Niketh Pareek Marketing: the basics, 2010, 425p.
11.Lior Arussy (2005). "Understanding the Fatal Mistakes". Passionate and Profitable. John Wiley & Sons, Inc, 258p.
12.MBA http://www.netmba.com/strategy/value-chain/ 28.12.2010.
13.MBA http://www.quickmba.com/strategy/swot/ , 28.12.2010.
14.TechTarget (2009) Strategy Checklist: Planning for CRM and Customer Service Success, 365p.
Купить эту работу vs Заказать новую | ||
---|---|---|
0 раз | Куплено | Выполняется индивидуально |
Не менее 40%
Исполнитель, загружая работу в «Банк готовых работ» подтверждает, что
уровень оригинальности
работы составляет не менее 40%
|
Уникальность | Выполняется индивидуально |
Сразу в личном кабинете | Доступность | Срок 1—5 дней |
280 ₽ | Цена | от 200 ₽ |
Не подошла эта работа?
В нашей базе 9858 Докладов — поможем найти подходящую