Автор24

Информация о работе

Подробнее о работе

Страница работы
  • 3 страниц
  • 2017 год
  • 120 просмотров
  • 0 покупок
Автор работы

NAnna

1500 ₽

Работа будет доступна в твоём личном кабинете после покупки

Гарантия сервиса Автор24

Уникальность не ниже 50%

Фрагменты работ

Реклама.
Выгода рекламы: она выгодна потребителем и экономике в нескольких направлениях: это обеспечивает нас информацией о ценах, последних улучшениях в определённых товарах и услугах, доступность новых из них. Реклама довольно часто – результат понижения цен.
Ответы на вопросы.
a) Advertising provides us with information on prices, improvements and the emergence new products and services.
b) Mass markets reduce prices because of the large demand that is due to advertising.
5-7 sentences (summary)
Advertising is useful for the economy. It notifies potential customers about an update in goods or service

отсутствует

Translate the text:
ADVERTISING
The benefits of advertising: Advertising benefits consumers and the economy in a number of ways: It provides us with information about prices, recent improve¬ments in certain goods and services, and the availability of new ones. Advertising often results in lower prices. As you will learn, large-scale production can reduce costs. By creating mass markets, advertising enables producers to reduce the costs of their products and pass those savings on to the consuming public. Advertising stimulates competition, and competition benefits us all. Advertising by one firm puts pressure on others within the industry to do at least as well to attract the consumer's dollar. Advertising pays most of the cost of magazines and newspapers and all of the cost of commercial radio and TV. Advertising helps the economy as a whole by stimulating consumer demand. As will be seen, consumer spending has a direct ef¬fect on the health of the economy. Advertising helps to keep that spending at healthy level.
The price we pay for advertising: Not everyone agrees that advertising benefits the economy. Critics list the following points as its disadvantages: The information contained in advertising does not inform and often misleads the consumer. Because it costs money to advertise, this cost adds to the price consumers pay. Consumers are tempted to spend money for products they do not really need. Radio and TV are not really free because the cost of advertising on them is also passed on to the con¬sumer.
Answer the questions:
a. How does advertising benefit consumers? .
b. Why does advertising reduce prices?
c. What is the role of advertising for mass media?
d. Does advertising have only advantages'?
e. What are the disadvantages of advertising?
f. What is the role of advertising in competition?
g. Does advertising have more advantages or disadvantages?
Give the summary of the text (5-7sentences)

отсутствует

Форма заказа новой работы

Не подошла эта работа?

Закажи новую работу, сделанную по твоим требованиям

Согласен с условиями политики конфиденциальности и  пользовательского соглашения

Фрагменты работ

Реклама.
Выгода рекламы: она выгодна потребителем и экономике в нескольких направлениях: это обеспечивает нас информацией о ценах, последних улучшениях в определённых товарах и услугах, доступность новых из них. Реклама довольно часто – результат понижения цен.
Ответы на вопросы.
a) Advertising provides us with information on prices, improvements and the emergence new products and services.
b) Mass markets reduce prices because of the large demand that is due to advertising.
5-7 sentences (summary)
Advertising is useful for the economy. It notifies potential customers about an update in goods or service

отсутствует

Translate the text:
ADVERTISING
The benefits of advertising: Advertising benefits consumers and the economy in a number of ways: It provides us with information about prices, recent improve¬ments in certain goods and services, and the availability of new ones. Advertising often results in lower prices. As you will learn, large-scale production can reduce costs. By creating mass markets, advertising enables producers to reduce the costs of their products and pass those savings on to the consuming public. Advertising stimulates competition, and competition benefits us all. Advertising by one firm puts pressure on others within the industry to do at least as well to attract the consumer's dollar. Advertising pays most of the cost of magazines and newspapers and all of the cost of commercial radio and TV. Advertising helps the economy as a whole by stimulating consumer demand. As will be seen, consumer spending has a direct ef¬fect on the health of the economy. Advertising helps to keep that spending at healthy level.
The price we pay for advertising: Not everyone agrees that advertising benefits the economy. Critics list the following points as its disadvantages: The information contained in advertising does not inform and often misleads the consumer. Because it costs money to advertise, this cost adds to the price consumers pay. Consumers are tempted to spend money for products they do not really need. Radio and TV are not really free because the cost of advertising on them is also passed on to the con¬sumer.
Answer the questions:
a. How does advertising benefit consumers? .
b. Why does advertising reduce prices?
c. What is the role of advertising for mass media?
d. Does advertising have only advantages'?
e. What are the disadvantages of advertising?
f. What is the role of advertising in competition?
g. Does advertising have more advantages or disadvantages?
Give the summary of the text (5-7sentences)

отсутствует

Купить эту работу

Английский язык

1500 ₽

или заказать новую

Лучшие эксперты сервиса ждут твоего задания

от 200 ₽

Гарантии Автор24

Изображения работ

Страница работы
Страница работы
Страница работы

Понравилась эта работа?

или

9 августа 2017 заказчик разместил работу

Выбранный эксперт:

Автор работы
NAnna
4.4
Купить эту работу vs Заказать новую
0 раз Куплено Выполняется индивидуально
Не менее 40%
Исполнитель, загружая работу в «Банк готовых работ» подтверждает, что уровень оригинальности работы составляет не менее 40%
Уникальность Выполняется индивидуально
Сразу в личном кабинете Доступность Срок 1—4 дня
1500 ₽ Цена от 200 ₽

5 Похожих работ

Отзывы студентов

Отзыв Марина [email protected] об авторе NAnna 2017-11-15
Ответы на вопросы

все сдано на отлично! спасибо за помощь!

Общая оценка 5
Отзыв mano об авторе NAnna 2018-02-21
Ответы на вопросы

спасибо за качественно выполненный курс.

Общая оценка 5
Отзыв baumanec об авторе NAnna 2018-11-05
Ответы на вопросы

лучший автор тут))

Общая оценка 5
Отзыв Оксана об авторе NAnna 2018-07-31
Ответы на вопросы

Работа выполнена на высоком уровне. Постоянно заказываю у данного автора. Спасибо!)

Общая оценка 5

другие учебные работы по предмету

Готовая работа

Просодические и невербальные характеристики речи (на примере британских художественных фильмов)

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
350 ₽
Готовая работа

Фатическая и эмотивная функции языка

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
500 ₽
Готовая работа

Согласование времен в английском языке

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
1000 ₽
Готовая работа

Об основных видах самостоятельной работы учащихся при овладении иноязычным говорением

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
800 ₽
Готовая работа

Индивидуализация в процессе обучения иностранному языку на уровне основного общего образования

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
400 ₽
Готовая работа

ИЗМЕНЕНИЯ В ИСПОЛЬЗОВАНИИ МОДАЛЬНЫХ ГЛАГОЛОВ

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
300 ₽
Готовая работа

Сложноподчиненное английское предложение

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
450 ₽
Готовая работа

IDENTIFICATION OF NATURAL BOUNDARIES AND COMMUNITIES IN ST. PETERSBURG

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
700 ₽
Готовая работа

Лексико-грамматические особенности СМИ на английском языке

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
2500 ₽
Готовая работа

Курсовые, дипломные, рефераты, презентации

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
200 ₽
Готовая работа

экстенсивное чтение

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
600 ₽
Готовая работа

Лексические различия между британским и американским вариантами английского языка

Уникальность: от 40%
Доступность: сразу
400 ₽