Благодарим автора за выполненную курсовую работу по китайскому языку! Работа сдана в срок ,всегда быстро выходит на контакт, приятное сотрудничество, профессиональный подход.
Подробнее о работе
Гарантия сервиса Автор24
Уникальность не ниже 50%
"Protection of band names"
Introduction
Part 1. Concept of band names
Part 2. The courts and judges in USA
Part 3. Band Protection in China
Conclusion
Bibliography
Bibliography
1.Birkin, Michael (2007). "Assessing Band Value," in Brand Power.
2.Diller S., Shedroff N., and Rhea D (2006) Making Meaning: How Successful Businesses Deliver Meaningful Customer Experiences. New Riders, Berkeley, CA
3.Gregory, James (2008). Best of Banding.
4.Environmental Protection in China (2009)
5.Klein, Naomi (2009) No logo, Canada: Random House
6.Kotler, Philip and Pfoertsch, Waldemar (2009). Band Management.
7.Miller & Muir (2008). The Business of Bands.
8.Olins, Wally (2007). On Band, London: Thames and Hudson.
9.White Paper: China's Efforts and Achievements in Promoting the Rule of Law (2008)
10.Wernick, Andrew (2008). Promotional Culture: Advertising, Ideology and Symbolic Expression (Theory, Culture & Society S.), London: Sage Publications
Не подошла эта работа?
Закажи новую работу, сделанную по твоим требованиям
"Protection of band names"
Introduction
Part 1. Concept of band names
Part 2. The courts and judges in USA
Part 3. Band Protection in China
Conclusion
Bibliography
Bibliography
1.Birkin, Michael (2007). "Assessing Band Value," in Brand Power.
2.Diller S., Shedroff N., and Rhea D (2006) Making Meaning: How Successful Businesses Deliver Meaningful Customer Experiences. New Riders, Berkeley, CA
3.Gregory, James (2008). Best of Banding.
4.Environmental Protection in China (2009)
5.Klein, Naomi (2009) No logo, Canada: Random House
6.Kotler, Philip and Pfoertsch, Waldemar (2009). Band Management.
7.Miller & Muir (2008). The Business of Bands.
8.Olins, Wally (2007). On Band, London: Thames and Hudson.
9.White Paper: China's Efforts and Achievements in Promoting the Rule of Law (2008)
10.Wernick, Andrew (2008). Promotional Culture: Advertising, Ideology and Symbolic Expression (Theory, Culture & Society S.), London: Sage Publications
Купить эту работу vs Заказать новую | ||
---|---|---|
0 раз | Куплено | Выполняется индивидуально |
Не менее 40%
Исполнитель, загружая работу в «Банк готовых работ» подтверждает, что
уровень оригинальности
работы составляет не менее 40%
|
Уникальность | Выполняется индивидуально |
Сразу в личном кабинете | Доступность | Срок 1—6 дней |
490 ₽ | Цена | от 500 ₽ |
Не подошла эта работа?
В нашей базе 149294 Курсовой работы — поможем найти подходящую