Сотрудничать с автором одно удовольствие. Работы всегда выполняются качественно, раньше срока и в итоге очень высоко оцениваются преподавателем. Это тот случай, когда можно ни о чём не беспокоиться при заказе работы. Спасибо! От души рекомендую!
Подробнее о работе
Гарантия сервиса Автор24
Уникальность не ниже 50%
A brief history of Apple Inc. Apple Inc. is an American corporation that designs and manufactures computer hardware, software and other consumer electronics. The company is best known for their Macintosh personal computer line, Mac OS X, extremely loyal user-base, iTunes media application and the iPod personal music player. The company headquarters is in Cupertino, California, CEO and co-founder is Steve Jobs and the company boasts 284 retail locations spanning 10 different countries.
Apple was established on April 1st, 1976 by Steve Jobs, Steve Wozniak and Ronald Wayne to sell the Apple I personal computer kit. Steve Jobs was said to own 45% of the company, Steve Wozniak with 45% and Wayne with the remaining 10%.
Apple has developed a unique reputation in the consumer electronics field. Those who use Apple electronics tend to be enthusiastic about and loyal to the products while those who have no experience with Apple’s products often criticize them as being overpriced.
Introduction
1. Some words about company.
2. Assortment analysis of the company
Conclusion
Данная работа - мини-маркетинговое исследование ассортимента компании Apple в сравнении с Samsung. Данная работа содержит в себе расчетный анализ по ассортименту (ширина, глубина, средняя цена и тд.). Работа выполнена на английском языке.
1. Official website of Samsung: http://www.samsung.com/ru/smartphones/
2. Official website of Apple:
https://www.apple.com/ru/
3. Statistics of popularity two competitors:
https://www.iphones.ru/iNotes/184609
https://www.iphones.ru/iNotes/718012
4. Statistics of Apple’s sales:
https://yablyk.com/147365-statistika-prodazh-vsex-iphone-s-2007-2015-gg/
Не подошла эта работа?
Закажи новую работу, сделанную по твоим требованиям
A brief history of Apple Inc. Apple Inc. is an American corporation that designs and manufactures computer hardware, software and other consumer electronics. The company is best known for their Macintosh personal computer line, Mac OS X, extremely loyal user-base, iTunes media application and the iPod personal music player. The company headquarters is in Cupertino, California, CEO and co-founder is Steve Jobs and the company boasts 284 retail locations spanning 10 different countries.
Apple was established on April 1st, 1976 by Steve Jobs, Steve Wozniak and Ronald Wayne to sell the Apple I personal computer kit. Steve Jobs was said to own 45% of the company, Steve Wozniak with 45% and Wayne with the remaining 10%.
Apple has developed a unique reputation in the consumer electronics field. Those who use Apple electronics tend to be enthusiastic about and loyal to the products while those who have no experience with Apple’s products often criticize them as being overpriced.
Introduction
1. Some words about company.
2. Assortment analysis of the company
Conclusion
Данная работа - мини-маркетинговое исследование ассортимента компании Apple в сравнении с Samsung. Данная работа содержит в себе расчетный анализ по ассортименту (ширина, глубина, средняя цена и тд.). Работа выполнена на английском языке.
1. Official website of Samsung: http://www.samsung.com/ru/smartphones/
2. Official website of Apple:
https://www.apple.com/ru/
3. Statistics of popularity two competitors:
https://www.iphones.ru/iNotes/184609
https://www.iphones.ru/iNotes/718012
4. Statistics of Apple’s sales:
https://yablyk.com/147365-statistika-prodazh-vsex-iphone-s-2007-2015-gg/
Купить эту работу vs Заказать новую | ||
---|---|---|
2 раза | Куплено | Выполняется индивидуально |
Не менее 40%
Исполнитель, загружая работу в «Банк готовых работ» подтверждает, что
уровень оригинальности
работы составляет не менее 40%
|
Уникальность | Выполняется индивидуально |
Сразу в личном кабинете | Доступность | Срок 1—3 дня |
100 ₽ | Цена | от 200 ₽ |
Не подошла эта работа?
В нашей базе 48 Маркетинговому исследованию — поможем найти подходящую